.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصف بودجه را خرج کردیم اما شغلی ایجاد نشد
تاکنون مبلغ 27 هزار ميليارد تومان از بانک‌‏هاي مختلف به بهانه اشتغال تسهيلات دريافت شده و اگر مقايسه کنيم، به اندازه نصف بودجه کشور پول پرداخت شده، ولي کاري براي اشتغال صورت نگرفته است...
نصف بودجه را خرج کردیم اما شغلی ایجاد نشد

تاکنون مبلغ 27 هزار ميليارد تومان از بانک‌‏هاي مختلف به بهانه اشتغال تسهيلات دريافت شده و اگر مقايسه کنيم، به اندازه نصف بودجه کشور پول پرداخت شده، ولي کاري براي اشتغال صورت نگرفته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، عزت‌‏الله يوسفيان، نماينده مردم آمل با بيان اين مطلب در ديدار با اعضاي هيات اجرايي تشکيلات خانه کارگر مازندران، ضمن ابراز خشنودي از عملکرد تشکيلات کارگري استان مازندران تصريح کرد: خوشبختانه امروز در جامعه کارگري مازندران افراد تاثيرگذاري در بحث کلان کشور وجود دارند که بايد از اين ظرفيت‌‏ها و پتانسيل‌‏ها به نحو شايسته‌‏اي استفاده کرد.

يوسفيان افزود: متاسفانه کم نيستند کساني که به نام کارگر و اشتغال از تسهيلات با بهره‌‏هاي کم در اجراي طرح‌‏هاي زودبازده استفاده کردند و نه تنها از اين تسهيلات براي ايجاد اشتغال بهره نگرفتند، بلکه اين موضوع در رشد تورم نيز تاثير گذاشت.

عضو هيات مبارزه با مفاسد اقتصادي کشور اضافه کرد: پس از بررسي از سوي اين هيات مشخص شد که تاکنون از بانک‌‏هاي مختلف به بهانه اشتغال 27 هزار ميليارد تومان تسهيلات دريافت شده و اگر مقايسه کنيم، به اندازه نصف بودجه کشور پول پرداخت شده، ولي کاري براي اشتغال صورت نگرفته است. پس از بررسي مشخص شد اين مبالغ در جاهاي ديگر صرف شده است.

وي در پايان افزود: امروز اگر صحبت از تقويت جامعه کارگري است؛ بدان معنا نيست که در جهت تضعيف جامعه کارفرمايي برآمده‌‏ايم، بلکه معتقديم با استفاده از قابليت اين دو مي‌‏توان به توسعه و اشتغال پايدار رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.